Kovács, BenceKarsai, Máté Sándor2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363668A szakdolgozatomban az influencer marketing hatását vizsgáltam a fogyasztói döntéshozatalban. A dolgozatban szó esik a marketingről, mint fogalomról, a marketingstratégiák fejlődéséről. Mivel az influencer marketing egy marketingkommunikációs eszköz, így ezekre is részletesen kitértem. Ismertettem az influencerek fogalmát, kategorizáltam őket és ismertettem, hogy mivel is foglalkoznak. Az anyag és módszertanban említett módszerek segítségével gyűjtöttem adatot a kutatásomhoz, amelyeket a szakdolgozat kutatás részében részletesen elemeztem. Ezután levontam a megfelelő konzekvenciákat és javaslatokat tettem. A szakdolgozatomat egy rövid összegzővel zártam, a végén pedig az irodalomjegyzék és a mellékletek találhatók meg.51huinfluencermarketingmarketingkommunikációAz influencer marketing szerepe a fogyasztói döntéshozatalbanThe role of influencer marketing in consumer decision-makingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.