Erős, Bence DánielPapp, Gréta2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387495Szakdolgozatom során egy 3D krimi nyomozós játékot készítettem. A történetet magam alkottam meg hozzá. A modellek felét Blender-ben hoztam létre, anyaggal és animációval együtt, még a másik felét Unity Asset Store-jából ingyenes letöltöttem. A fejlesztés teljességben Unity-ben készült, C# programozási nyelven. A játék során a játékos egy detektív szerepébe bújik, nyomokat gyűjt, tárgyakat vizsgál, és rejtélyeket old meg. A játékmenet többféle interakcióra épít, amelyek segítenek felfedezni a történet részleteit és előrehaladni a nyomozásban.61huUnityBlenderJátékfejlesztésKrimi nyomozós játék fejlesztése Unity keretrendszerrelInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.