Gál, TímeaLénárt, Laura2025-01-132025-01-132024-10-24https://hdl.handle.net/2437/384956Szakdolgozatom témája a Götz Pincészet marketingstratégiájának elemzése. Célom, hogy átfogó képet nyújtsak a vállalkozás külső és belső környezetéről, valamint versenypozíciójáról a piacon. A szakirodalmi áttekintésben bemutatom, hogy milyen alapelvek szerint elemeztem a vállalkozást. Ezt követően részletesen ismertetem a pincészet értékesítési és kommunikációs stratégiáját. Kérdőív segítségével vizsgáltam a borfogyasztási szokásokat és a pincészet ismertségét a fogyasztók körében. Erre vonatkozóan következtetéseket vonok le, és javaslatokat teszek a negyedik fejezetben.57humarketingstratégiaborfogyasztásbormarketingA Götz Pincészet marketingstratégiájának elemzéseAnalysis of the Götz Winery's marketing strategyKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.