Berencsi, AlexaFehér, András2021-01-022021-01-022020Táplálkozásmarketing. -7 : 2 (2020), p. 51-63. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/300730Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzésemagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM090141TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/04_Berencsi-Feh%C3%A9r_Az-energiaitalok-fogyaszt%C3%B3i-%C3%A9s-szak%C3%A9rt%C5%91i-meg%C3%ADt%C3%A9l%C3%A9s%C3%A9nek-kvalitat%C3%ADv-elemz%C3%A9se.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/7/2/42021-01-05