Máté, DomiciánSoltész, Evelin2013-10-192013-10-1920132013-10-19http://hdl.handle.net/2437/174097Szakdolgozatom témájául az elektronikus banki szolgáltatások bemutatását választottam. Ennek legjelentősebb oka az, hogy a mai rohanó világban egyre kevesebb időt szeretnénk szánni olyan banki ügyek intézésére, amelyek egy telefonhívással, vagy néhány kattintással elintézhetőek, anélkül, hogy órákat kellene tölteni a bankban. Ezen szolgáltatások köre nagymértékben bővült az elmúlt évek alatt, aminek változatossága felkeltette a figyelmemet. Megfigyelhető, hogy jelentőségük a lakosság és a vállalati szektor tranzakcióinál is folyamatosan növekszik. Ezt figyelembe véve vizsgáltam az egyes szolgáltatásfajtákat, majd a QUAESTOR Pénzügyi Zrt. e-banking szolgáltatásait mutattam be dolgozatomban.65huelektronikus banki szolgáltatásoknetbankQUAESTORA QUAESTOR Pénzügyi Tanácsadó Zrt. elektronikus banki szolgáltatásaiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügy