Frankó, KrisztinaVillás, Fatin2016-11-042016-11-042016-11-04http://hdl.handle.net/2437/231749A dolgozat az egyre növekvő laktózintolerancia kezelésének megfelelő termékekkel való ellátását tárgyalja. Ennek megvalósítására a ZM-Nagisz Kft.-t választottam megfelelő partnernek. Dolgozatomban tárgyalom a betegséget, ennek előfordulási arányát, a tejipar jelenlegi helyzetét, és kilátásait, a vállalat helyzetét és ennek megfelelően a vállalatnak készítettem egy stratégiai tervet egy új laktózmentes termék bevezetése kapcsán.57huvállalati stratégialaktózmentes terméktejiparlaktózintoleranciaGlobális vállalati stratégia a ZM-Nagisz Kft. példáján keresztülEgy új termék bevezetéseGlobal corporate strategy through the example of ZM-Nagisz Ltd.DEENK Témalista: Közgazdaságtudomány