Kindrusz, PálNagy, Csabáné2023-04-202023-04-202023https://hdl.handle.net/2437/350271Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a kritikus kognitív készségek fejlettsége milyen hatással van a tanulók matematika teljesítményére a „Kritériumorintált mérési-értékelési rendszer”-ben résztvevő osztályokban. A szakirodalom tanulmányozása után a dolgozat első részében bemutatom a témához kapcsolódó elméleti alapokat, összehasonlítom a klasszikus és modern tesztelméletet. A dolgozat második részében az elvégzett kutatási eredményeimet ismertetem, amelyből az induktív gondolkodást mérő teszt modern tesztelméleti elemzését emelném ki.116hukritériumorientált mérésklasszikusmodern tesztelméletA műveleti sebesség, a gondolkodás fejlettségi szintjének és a matematikai teljesítmény kapcsolatának vizsgálata a „Kritériumorientált, diagnosztikus mérési-értékelési rendszer” felhasználásával a Debreceni Kazinczy Ferenc Általános Iskola 6-7-8. évfolyamánDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.