Soós, MihályAlbert, Denissza Mónika2021-10-212021-10-212021-10-20http://hdl.handle.net/2437/323198Diplomamunkám témája a nem vényköteles gyógyszerreklámok vásárlókra gyakorolt hatásainak vizsgálata kiemelten a fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő készítmények körében.Ami a diplomamunkám felépítését illeti, a szakirodalom fejezetbe bemutatom, hogy mitől függ egy termék vénykötelessége és melyek, azok a rendeletek, amelyek a jogi keretet adják a gyógyszerreklámoknak. A fejezet második felében feldolgozom, hogy melyek a gyógyszercégek által leggyakrabban előnyben részesített ATL (Above the line) és BTL (Below the line) kommunikációs eszközök. Primer kutatásként kérdőíves megkérdezést illetve fix szemkamerás vizsgálatot végeztem. A diplomamunka elején felvetett három hipotézist ezek segítségével fogom megcáfolni avagy elfogadni.72huGyógyszerMarketingFogyasztói magatartásNem vényköteles gyógyszerreklámok vásárlókra gyakorolt hatásának vizsgálata kiemelten fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő készítmények körébenThe influence of OTC pharmaceutical advertisements on the consumer preferences especially in the field of analgesics and anti-inflammatory productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány