Oláh, SzabolcsMegyesiné Tébold, Ágnes2012-12-202012-12-202012-11-302012-12-20http://hdl.handle.net/2437/155190A múzeumok esetében a potenciális látogatók és szponzorok elérésében nélkülözhetetlen szerepe van a megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásának és alkalmazásának. A marketing és a public relations eszköztárának használatával tudnak nyilvánosságra és közönségre szert tenni. A múzeumoknak szemléletváltásra van szükségük ahhoz, hogy a kulturális piac hatékony szereplőivé válhassanak. Dolgozatomban egy fiatal, debreceni intézmény, a Modem kommunikációs tevékenységén keresztül mutattam be egy lehetséges utat.49humarketingprmúzeumMúzeum, marketing, PR, MODEM. A marketing és a public relations szerepe a hazai múzeumokban, a MODEM példáján bemutatvaDEENK Témalista::Társadalomtudományok::Társadalomelmélet