Vida, ViktóriaBereczki, Gabriella2013-10-182013-10-182013-10-182013-10-18http://hdl.handle.net/2437/174034Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a reklámszakebereknek érdemes-e foglalkozniuk a gerillamarketinggel, hogy ez a fajta hirdetési mód hatékonyabb más marketingeszköznél, valamint, hogy a fogyasztóknak van-e igényük a reklám változtatására. A hipotéziseimet primer kérdőíves kutatás segítségével támasztottam alá. A válaszokat spss programmal elemeztem ki. Eredményeim alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a gerillamarketing egy olyan eszköz lehetne a reklámszakma kezében, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók életét pozitív irányba befolyásolná.75hugerillamarketingreklámA gerillamarketing hatása a fogyasztókraThe effect of the gerillamarketig for the customersDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing