Szilágyi, BarnabásJóna, Bernadett2019-03-212019-03-212019http://hdl.handle.net/2437/264577Szakdolgozatom témája az iskolakészültséggel kapcsolatos kérdések és gondolatok. Összegeztem, hogy milyen fejlettségi szintet kell elérnie egy gyermeknek, hogy lehetőleg zökkenőmentes legyen számára az iskolakezdés. Bemutatom az óvodapedagógusok szerepét ennek a folyamatnak az elérésében. Összegyűjtöttem, hogy a gyermekek fejlődésmérésének milyen lehetséges módjai állnak az óvodapedagógusok rendelkezésére. Kérdőíves kutatási módszert alkalmaztam a szülők és az óvodapedagógusok körében. Azokra a kérdésekre szerettem volna választ kapni, hogy milyen módon állapítják meg az óvodapedagógusok egy gyermeknél az iskolakészültséget, a szülőknek milyen gondolataik vannak ezzel kapcsolatban és mennyire épültek be az IKT- eszközök az óvoda mindennapjaiba.61huiskolekészültségiskolaérettségóvodáskor végeIskolakészültséggel kapcsolatos kérdésekDEENK Témalista::Neveléstudomány