Erdey, LászlóFodorné, Bánházi Viola2010-03-262010-03-2620102010-03-26http://hdl.handle.net/2437/93065A dolgozatban az online reklám eszközök jelenleg ismert teljes tárházának bemutatására törekedtem. Az online marketing kialakulásának és előnyeinek rövid bemutatása után ismertettem a weboldalak létrehozásával kapcsolatos tudnivalókat, majd az online reklámozás hagyományos és alternatív formáival is foglalkoztam. A katalógusok és a keresőoptimalizálás rövid tárgyalása után a PPC reklámozás keretén belül bemutattam egy általam felépített reklámkampány lépéseit, és az eredmények elemzését. Az online reklámeszközöket példákon keresztül, hatékonyságukat pedig statisztikai adatok segítségével ismertettem.72huonlinemarketinginternetonline reklámonline marketingA vállalkozások online megjelenési lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing