Rácz, AdélBagi, Nándor2025-06-202025-06-202025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393934Szakdolgozatom témája a közösségi médiában aktív influenszerek, azon belül is a fitnesz területén tevékenykedő véleményformálók sikerességét befolyásoló tényezők vizsgálata. A szakdolgozat célja annak feltárása, hogy a közösségi médiában tevékenykedő fitnesz influenszerek által közzétett tartalmak mely jellemzői járulnak hozzá a követői aktivitás növekedéséhez. A kutatás fókuszában azok a tartalmi és formai elemek állnak, amelyek befolyásolhatják a posztok sikerességét. A témaválasztás aktualitása és jelentősége abban rejlik, hogy a digitális kommunikáció világában a hiteles, hatékony és célzott tartalomgyártás mind az influenszerek, mind a velük együttműködő márkák számára kulcsfontosságú tényezővé vált. A kutatás során vegyes módszertant alkalmaztam: netnográfiai elemzést, valamint fókuszcsoportos interjút.45huFitneszInstagramMarketingKözösségi médiaInfluenszerA fitnesz influenszerek marketingtevékenységének elemzése az Instagram platform vonatkozásábanMarketing analysis of Instagram fitness influencersKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.