Szakály, ZoltánKoloh, Zita2019-05-102019-05-102019http://hdl.handle.net/2437/267306A cég tradicionális kereskedelmi tevékenységet folytat. Elsősorban felvázoltam a záródolgozatom felépítését, majd bemutattam a vállalkozás történetét és szervezeti struktúráját. A marketingkommunikáció elemeinek a bemutatása az elsődleges célom, amelyet a PRO-TEC Kft. vizsgálata alapján készítettem. Továbbá SWOT-elemzés segítségével feltérképeztem a vállalkozás belső értékeit. Szakmai gyakorlatom alatt szerzett tapasztalataimat beleépítettem a záródolgozatomba. Számos szakirodalom segítségével és az elmúlt két év alatt szerzett tudásom alapján vizsgáltam a vállalkozás működésének folyamatát.27humarketingmarketingkommunikációA marketingkommunikáció befolyása a vállalkozás életébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány