Varga, LeventeHoczkáné Petrohai, Zsuzsanna2009-08-062009-08-0620092009-08-06http://hdl.handle.net/2437/88613Szakdolgozatomban az ökológiagazdálkodással, ökotermék fogyasztókkal, és a vállalatok környezetkímélő marketingjével foglalkozom. A vállalatok a különböző jogszabályok és rendeletek által előírt környezetvédelmi, működésüket profit visszaesésként élték meg. De az ökológiai gazdálkodás növekedésével és a fogyasztók gondolkodásmódjának változásával, ezen irányvonalban felismerték a nagy piaci lehetőségeket. A dolgozatom első felében tisztázni szeretném a „bio”, „öko” előtagok fogalmát, használatát. Vizsgálom az ökológiai gazdálkodáshelyzetét Magyarországon és az EU-ban, táblázatok alapján bemutatom a gazdálkodásba bevont területek nagyságának változását.48huökomarketingökotermékkörnyezetvédelemÖkomarketing-marketing a környezetvédelem területénEco-marketing-marketing on the field of environmental protectionDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing