2020-09-112020-09-11http://hdl.handle.net/2437/294591Family as a primary decision making unit of society have a significant role in purchase decision making processes of individuals. It has a significant role in consumer socialization and in the process how children become consumers. It is a frame, within what children learn to behave as consumers, acquire allcompetencies concerning to purchase and consumption, and hence become competent to other consumers. Change of children’s role within the family is in the air in the last period, and this has an effect on purchase decision making processes within the family maybe on food store choice too. A családnak jelentős szerepe van a vásárlási döntési folyamatban, mint a társadalom elsődleges döntéshozatali egysége. Kiemelkedő szerepe van a fogyasztói szocializációban és a gyerekek fogyasztóvá válási folyamatában. A család keretet ad, amelyen belül a gyermekek megtanulják hogyan viselkedjenek fogyasztóként, elsajátítják a vásárláshoz és fogyasztáshoz szükséges kompetenciákat. A gyerekek családon belüli szerepének változása rendkívül aktuális az elmúlt időszakban, és hatással van a családon belüli vásárlási döntési folyamatra, talán még az élelmiszer üzletválasztásra is.application/pdfCopyright (c) 2014 College of Szolnokhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/family purchase decision making processchildren rolefood store choicequalitative researchcsaládi vásárlási döntési folyamatgyerekek szerepeélelmiszer üzletválasztáskvalitatív kutatásRole of Children in the Case of Parental Food Store ChoiceA gyerekek befolyásoló szerepe szüleik élelmiszer üzletválasztásábaninfo:eu-repo/semantics/article