Nábrádi, ZsófiaEötvös, Zsófia Gréta2021-05-062021-05-062021-05-05http://hdl.handle.net/2437/308724A marketing szerteágazó tevékenysége és folyamatos fejlődése miatt sok megfogalmazásban ismert. Kezdetekben üzleti tevékenységekből indult, napjainkban már az értékátadás a lényege. Az internet térhódításával az offline marketing megjelenéseket felváltották az online térben való megjelenések. Ezt a lehetőséget a vállalatok többsége megragadja,hogy márkájukat a lehető legjobban tudják kommunikálni célcsoportjuk irányába. Ennek remek módja a közösségi oldalakon való megjelenés és kommunikálás, melyről a záródolgozatom második felében térek ki.27huonline marketingtartalommarketingközösségi médiaTartalommarketing kialakulása az online világban, és a közösségi oldalak alkalmazása vállalati szinten.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing