Csapóné Riskó, TündeSanyó, Rebeka Petra2020-10-272020-10-272020-10-25http://hdl.handle.net/2437/297396Szakdolgozati kutatásom témájának a vállalatok társadalmi felelőségvállalásának vizsgálatát választottam. Ezen belül is különös figyelmet fordítottam annak fogyasztói megítélésére. Szekunder kutatásomban elemeztem a vállalati társadalmi felelőségvállalás legszakszerűbben megfogalmazott definícióit, fontosabb jellemzőit. Vizsgálatra került a CSR kialakulása Európában és Magyarországon. Megismerhetjük a vállalati társadalmi felelőségvállalás előnyeit és hátrányait. Ezek mellett különböző tanulmányok segítségével vizsgáltam a vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztói megítélését. Primer kutatásomban kérdőíves felmérést végeztem a megkérdezettek CSR ismeretével és attitűdjével kapcsolatban. Majd SPSS rendszer segítségével értékeltem ki a kapott eredményeket, következtetéseket vontam le, valamint megfogalmaztam néhány javaslatot is.45huCSRvállalatoktársadalmi felelősségvállalásfogyasztói megítélésVállalatok társadalmi felelősségvállalása és annak fogyasztói megítéléseCorporate social responsibility and its consumer perceptionDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány