Bertók, CsanádNyitrai, Dávid Miklós2022-04-112022-04-112022-04-10http://hdl.handle.net/2437/330386A dolgozat két fő részre osztható, az első rész a játékfejlesztés történelmi áttekintése, a második rész pedig a használt programok és a projekt feladatok bemutatása. A történelmi áttekintésben bemutatom a fontosabb techonológiákat, és meghatározó eseményeket, valamint kitérek a videójátékok műfajaira is. Az első rész végén található egy interjú, amit a debreceni Invictus Games játékfejlesztő cég vezetőjével készítettem. A második részben bemutatom az általam fejlesztett játékokhoz használt programokat és a két demo játékot. Az első demo a Blueprint technológiával készült, ez a Waves Shooter! nevet kapta. Több pályán szállhatunk szembe az ellnséggel. A másik demo játék pedig C++ nyelven készült. Ez egy rövidebb játék, ahol kockákat tudunk megsemmisíteni. A fejelsztés érdekes és vicces részei videó formájában megtekinthetők.40huJátékfejlesztésVideójáték történelemFejlesztői enginekA játékfejlesztés múltja és jeleneDEENK Témalista::Informatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.