Molnár, EdinaMárfy, Anna2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Évf. 9 szám 2 (2018) , 65-701585-6216https://hdl.handle.net/2437/294539‘Life Issues’ was actually invented as a knowledge development special course advertised as an optional subject, generating great interest among students. In this case the knowledge development meant the achievement of a deeper level of self-awareness, which was fully realized in this semester. The student reflections speak for themselves. At the end of the course we drew the conclusion with the students together: psychological safety is created by self-knowledge and the harmony evolved with the world.Választható tantárgyként meghirdetve, nagy hallgatói érdeklődést keltve, de tulajdonképpen tudásmélyítő szakkollégiumi kurzusként találtuk ki az „Életkérdések”-et. A tudásmélyítés ebben az esetben az önismeret mélyebb szintjének elérését jelentette, amely  maradéktalanul meg is valósult a félév során. A hallgatói reflexiók önmagukért beszélnek.A kurzus végén a hallgatókkal együtt vontuk le a végkövetkeztetést: a lelki biztonságot az önismeret és a világgal kialakított harmónia teremti meg.application/pdfself-knowledgelife issuespsychological safetyönismeretéletkérdéseklelki biztonságÉLETKÉRDÉSEK AZ ÖNISMERET TÜKRÉBEN: EGY VÁLASZTHATÓ EGYETEMI KURZUS TAPASZTALATAIfolyóiratcikkOpen AccessNeumann János Egyetem Gazdálkodási Karhttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2018/9/2/4136Economica292560-2322