Gál, TímeaBardóczi , Berta2025-01-142025-01-142024-10-28https://hdl.handle.net/2437/385065A szakdolgozatom célja a fogyasztói magatartás vizsgálata az energiaitalok piacán, különös tekintettel a Hell Energy márkára. A dolgozat első részében a szakirodalmi hátteret mutatom be, áttekintve a legfontosabb elméleti megközelítéseket. A fogyasztói vélemények és szokások feltárásához kérdőíves módszert alkalmaztam, amely lehetőséget adott a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők részletes elemzésére. A kutatás egyik fő célja a Hell Energy piaci pozíciójának értékelése, különös figyelemmel arra, milyen tényezők ösztönzik a fogyasztókat az energiaitalok választásakor. Emellett azt is vizsgálom, hogy a márka hogyan alkalmazkodik a piaci trendekhez és a változó fogyasztói igényekhez. A dolgozat végén javaslatokat fogalmazok meg arra, hogyan érhetné el a vállalat hatékonyabban a potenciális fogyasztókat és bővíthetné célcsoportját.63huenergiaital fogyasztásfogyasztási szokásokfogyasztói magatartásFogyasztói magatartás az energiaital piacon különös tekintettel a Hell Energy-reConsumer behavior in the energy drink market with special focus on Hell EnergyKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.