Árváné Ványi, GeorginaKerekréti, Ákos2015-10-302015-10-302015-10-29http://hdl.handle.net/2437/217545A kultúra a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők között igen szerteágazó. A minket körülvevő környezetünkben ért kulturális hatások alakítják ki értékeinket és meggyőződéseinket, amelyek alapvetően meghatározzák bizonyos javak fogyasztását, vagy fogyasztásának tiltását. Szocializációnk során beintegrálódunk saját környezetünkbe, és átvesszük a kultúrához kapcsolódó rituálékat és ceremóniákat, beépítjük őket az életünkbe. Ezek a rituálék és ceremóniák sok esetben nemzeti, vagy vallási ünnepekhez kapcsolódnak, de vannak az ember életében olyan események, amelyeket ettől függetlenül is ünnepelnek az emberek. Ilyenek a szalagavató, diplomaosztó, születésnap vagy a névnap. Ezek az események befolyásolják az emberek fogyasztói magatartását magyar viszonylatban.49huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországfogyasztói magatartáskultúraA kultúra hatása a fogyasztói magatartásraThe impact of culture on costumer behaviorDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány