Gyarmati, GáborBarabás, Konrád2023-05-102023-05-102023-05-09https://hdl.handle.net/2437/352496A záródolgozatom a fenntarthatóság fogalmakörének vizsgálatát mutatja be a Zara üzletlánc példáján keresztül. A dolgozatban bemutatom a cég CSR tevékenységét, és kutatások és tapasztalatok alapján értékelem az eredményeket. A fast fashion életstílus és a fenntartható életre való törekvés összeegyeztetése kihívást jelent, de a Zara példája mutatja, hogy lehetséges. A dolgozatban kiemeltem a szelektív hulladékgyűjtés fontosságát, amely már az első lépés a fenntartható életmód felé. A Zara példaértékűen tesz a fenntartható jövőért, és pozitív csalódás egy fast fashion céghez képest. A kutatás eredményei alapján azt javaslom, hogy más cégek is kövessék a Zara példáját, és tegyenek többet a fenntarthatóság érdekében.26hufenntarthatóságCSRfast fashionA Fenntarthatóság fogalomkörének vizsgálata a Zara üzletlánc példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing