Revákné Markóczi, IbolyaTóth, Adina Anna2018-05-082018-05-082018-05-04http://hdl.handle.net/2437/251490Két nem hagyományos tanítási módszer és a komplex instrukciós program ismertetése. A hejőkeresztúri IV. Béla Általános Iskolában működő komplex instukciós program bemutatása. Az iskolában szerzett tapasztalatok leírása. A komplex instukciós program előnyeinek és státuszkezelő szerepének bemutatása. A IV. Béla Általános Iskolában végzett vizsgálódásaim leírása. A két hagyományos tanítási módszerek szerint működő iskolában (Gárdonyi Géza Katolikus Általános Iskola, Szent István Katolikus Általános Iskola) és a hejőkeresztúri általános iskolában kitöltetett kérdőívek elemzése és értékelése. A komplex instukciós program biológiatanításra gyakorolt hatásának ismertetése.36 oldalhuKIPbiológiacsoportmunkastátuszkezelésA komplex instrukciós program a biológiatanításbanDEENK Témalista::Biológiai tudományok