Nagy, PéterPoczetnyik , Luca Laura2025-06-192025-06-192025-05-01https://hdl.handle.net/2437/393859A diplomamunka célja annak a vizsgálata, hogy hogyan támogathatják a közösségi média stratégiák egy sportklub, konkrétan az MTK Budapest női kézilabda szakosztályának népszerűsítését. A kutatás projektmenedzsment elvek mentén valósult meg, egy háromhetes közösségi média kampány keretében. A kampány célja a klub online jelenlétének erősítése, az elérések növelése és a közönség elköteleződésének fokozása volt. A módszertan kvantitatív és kvalitatív megközelítéseket ötvözött, lehetővé téve a stratégiák hatékonyságának mérését. Négy hipotézis került tesztelésre, amelyek a közösségi média aktivitás, interakciók és elérés közötti összefüggéseket vizsgálták. Az eredmények alapján konkrét javaslatok születtek a klub közösségi média stratégiájának fejlesztésére.62huprojektmenedzsmentközösségi médiastratégiasportklubProjektmenedzsment-alapú megközelítés a közösségi média stratégiák kidolgozásában – Az MTK Budapest női kézilabda szakosztályának esettanulmányaA Project Management-Based Approach to Developing Social Media Strategies – A Case Study of the Women's Handball Division of MTK BudapestKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.