Sztrik, JánosPutrás, Éva2007-03-202007-03-2020022007-03-20http://hdl.handle.net/2437/1329Tanulmányomban azt kívántam áttekinteni, hogyan változik a tanár szerepe az Internet megjelenésével, milyen tanárra lesz szükség ahhoz, hogy a mindennapi oktatás koherens részévé válhasson az új információ-technológiai eszköz. Nem vizsgáltam azt, vajon a jelenlegi gazdasági és társadalmi körülmények biztosítják-e a változások feltételeit. Ennek oka az a megállapítás, hogy "az oktatási innovációk átfutási ideje 5-10 év". Az eddigi tapasztalatok alapján hajlok arra, hogy ebben az esetben inkább a 10 év időtartam lesz az, ami után érdemes az eredményeket összegezni. Bár a legdinamikusabban fejlődő terület napjainkban az informatika és a távközlés, ennek megjelenése az iskolákban részben gazdasági-pénzügyi, részben humán okok miatt késlekedik.513467359 bytesapplication/pdfhuInternethasználatInternet az oktatásbanDEENK Témalista::Informatika::Informatikai hálózatokDEENK Témalista::Informatika::Informatikai rendszerekip