Mező, KatalinTóth, Adrienn Katalin2021-04-132021-04-132021-04-13http://hdl.handle.net/2437/305734A kreativitást igénylő módszerek, tevékenységek egyre nagyobb figyelmet kapnak napjainkban. A dolgozat leginkább az intézményes keretekre helyezi a hangsúlyt, taglalja az iskolán belül és kívül megvalósítható, kreativitást fejlesztő lehetőségeket. Ismereti ezek hatását a tanulásban akadályozott gyermekek készségeire, képességeire, kiemelve a gyógypedagógus szerepét a folyamatban. Összehasonlítja a tanulásban akadályozott és ép tanulók kreatív személyiségjegyeit, feltárva a különbségeket, illetve hasonlóságokat, következtetéseket von le. Magyarázza a kreatív tevékenységek fejlesztő hatását, összekapcsolja a hatékony ismeretelsajátítással, önkifejezéssel, készségfejlesztéssel.40hukreativitástanulásban akadályozottkreativitás fejlesztésKreatív tevékenységek jelentősége a tanulásban akadályozott gyermekek nevelésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány