Szigeti, OrsolyaHuszti, Edina2014-10-312014-10-312014-10-31http://hdl.handle.net/2437/199636Dolgozatom fő célja az volt, hogy bemutassam a bankmarketing stratégiáját a valóságban, megismertetni a K&H Bakot. Munkám elején megfogalmaztam a bankmarketing fogalmát. Áttekintettem a fogyasztói szokásokat, magatartásokat. Ezt követően bemutattam a vizsgált bank történetét, sikerességének útját. Ezután következett a kutatási eredményeim értékelése. A vizsgálathoz hipotéziseket állítottam fel és ezeket értékeltem. Majd dolgozatom végén megtettem az ebből adódó következtetéseket és javaslatokat, hogy milyen szempontokból tudna jobbá válni a K&H Bank.51huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországK&H BankBankmarketingMarketingfogyasztói szokásokBankmarketing tevékenység vizsgálata a K&H bank példáján keresztülA Study of Bankmarketing Based on the Example of K&H BankDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány