Pfau, Christa SáraBragato, Giada2025-06-182025-06-182025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393280A kajak-kenu sportolók marketing értékének a kutatása. Magyarország egyik legsikeresebb olimpiai sportága nem örvend akkora népszerűségnek mint kellene. Dolgozatom célja hogy választ kapjak azokra a kérdésekre hogy ezt hogyan lehet orvosolni, valamint hogy miért nincs marketing értékük ezen sportág sportolóinak. Emelet végeztem kutatást interjú formájában élsportolókkal valamint két igen neves táplálék kiegészítő céggel. A GYMBEAM ÉS BioTech USA céget kérdeztem meg a témával kapcsolatban. Az utóbbit öt évre visszamenőleg controlling elemzés alá is vettem. Itt az e-beszámolók alapján értékeltem ki a céget gazdasági és pénzügyi szempontból.64huKajakKenuMarketingMarketing értékek a kajak-kenu sportbanMarketing Values in Canoe-Kayak SportKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.