Pierog, AnitaPapp, Miklós2025-06-192025-06-192025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393390A Tiszaújvárosi Városi Rendelőintézetben évek óta végzett vezetői tevékenységem során számos, a változásmenedzsment témakörébe sorolható problémával találkoztam . A rendelőintézet működtetése önkormányzati feladat. Elvárás a magasabb bevételek generálása: több beteg ellátásával, új módszerek bevezetésével. A teljesítmény csökkenésére azonnal reagálni szükséges, messzemenőkig figyelembe véve, hogy a munkatársakat minél kevesebb olyan sérelem érje (hosszabb fizikális jelenlét, több beteg ellátása), ami miatt távozás mellett döntenének. A 2025 évi teljesítmény csökkenés ( szinte azonnal észlelt) korrekcióját személyes elbeszélgetés révén a transzformációs vezetési stílus elemeinek segítségével oldottam meg. A folyamat lényege a gyors reagálás, illetve a kollégák meggyőzése arról, hogy csak együttesen állítható helyre a régi megszokott járóbeteg forgalom, elhárítva a TVK következményes csökkentését.62huVáltozásmanagementMLQ vizsgálatTranszformációs vezetési stílusÖsztönzés a teljesítmény növelésére a transzformációs vezetési stílus segítségével a Tiszaújvárosi Városi RendelőintézetbenIncentive to increase performance with the help of the transformational leadership style in the Tiszaújváros Specialist ClinicKözgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.