Szilágyi, BarnabásFülöp, András2025-01-062025-01-062024-10-30https://hdl.handle.net/2437/384366A szakdolgozat célja, hogy átfogó és részletes képet mutasson a média hatásairól a Z generációra, ezen belül pedig a tanulásban akadályozottak csoportjára. Objektíven fogja megmutatni a digitális média pozitív és negatív hatásait egyaránt. Dr. Guld Ádám a PTE docensének nagymintaszámú (n=3000) kutatásait alapul véve arra keressük a választ, hogy a szociális ellátó rendszer, az oktatási rendszer, és a döntéshozók tisztában vannak-e a korosztályt fenyegető gondok súlyosságával, illetve milyen válaszaik vannak azokra. Ezen felül arra, hogy a probléma megoldásába a Z generáción belül, a tanulásban akadályozottak közösségét be lehet-e integrálni, és ha igen milyen módszerekkel. A szakdolgozat témaválasztását egy a városunkban a Z generációról tartott előadás ihlette, mely nagyon sok kérdést világított meg, és sokunkat indított együtt gondolkodásra. A Z generáció lassú életritmusú csoportjának (amelybe a tanulásban akadályozottak is beletartoznak) kapcsolatteremtési problémáinak megoldására keressük a válaszokat.40huZ generációTanulásban akadályozottakÉletritmus csoportokÉrtékorientációA médiahasználat pozitív és negatív hatásai a Z generáció életére és jövőjére nézveNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.