Szentesi, IbolyaOrbán, Miklósné2021-04-242021-04-242021-04-23http://hdl.handle.net/2437/307280A Borovi Zrt. beszámolóinak elemzése során arra voltam kíváncsi, hogyan tehetett szert vezető szerepre egy „garázs-vállalkozás” harminc év alatt a beltéri nyílászárók piacán. A vállalkozás életében voltak nehézségek, vizsgálom, hogy a vállalkozás mutatói jelezték-e a menedzsment számára a veszélyt, és a vállalkozás vezetése milyen lépéseket tett a megoldás érdekében. A beszámolók adataiból képzett mutatószámokkal vizsgálom a cég vezetése által hozott stratégiai döntések hatásait.88humutatószámokbeszámolóstratégiaBeszámolóelemzés a Borovi Zrt.-nél, stratégiai döntések értékelése hagyományos mutatószámok elemzésévelDEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted