Szeghalmy, SzilviaJurás, Dorka2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387388Dolgozatom célja egy gesztusvezérelt horror játék fejlesztése volt. Az első fejezetekben kitérek a gesztusvezérlés történelmére, annak előnyeire és hátrányaira, majd bemutatom az általam felhasznált eszközöket és programozási nyelveket. A következő fejezetben ismertetem a játék forgatókönyvét, és leírom a Blenderben megalkotott és meganimált szörny modellem készítésének menetét. Kitérek a Unity-ben készített játék teljes környezeti kialakítására, beleértve a látványvilágot, a játékost, a hangokat és a menürendszert. Ezután bemutatom a játék osztályait, melyek mind C# nyelven íródtak, és kódrészleteken át megmagyarázom működésüket. A tárgyalás utolsó fejezetében a gesztusvezérlés hozzáadása szerepel, melyet Python nyelven valósítottam meg az OpenCV és MediaPipe eszközök segítségével.52huGesztusvezérlésBlenderUnityC#MediaPipeOpenCVPythonGesztusvezérlésű horror játék fejlesztéseInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.