Nyakas, Erzsébet TündeCifra, Branko2023-05-112023-05-112023-05-09https://hdl.handle.net/2437/352934A dolgozat fő témája a reklámozás. Ezen okból kifolyólag betekintek a reklámozás céljába, szerepébe. Említésre kerülnek az online és offline reklámozási módok, illetve ezen módszerek összehasonlítása. Szóba kerül még az internet evolúciója, a közösségi média platformok kialakulása világszinten és hazai viszonylatban, valamint a jelenlegi legnépszerűbbek. Egyik meghatározó kérdésem, hogy napjainkban mennyi létjogosultsága van még az offline reklámozási módoknak az online módszerekkel szemben. Szóba kerül még a gyakorlati helyem bemutatása és annak elemzése is.25hureklámhirdetésközösségi médiaReklámozási módszerek és azok alkalmazása, az online, közösségi média hirdetések aranykoraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted