Czine, PéterStefán, BarbaraZsófia2023-12-182023-12-182023-10-20https://hdl.handle.net/2437/363563Napjainkban valamennyi piacon erős a verseny, és a vállalkozásoknak már nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi versenytársakkal is vetélkedniük kell a fogyasztókért. A termékek illetve szolgáltatások többsége esetén a fogyasztók számos vállalkozás közül választhatnak, ezért a vevői elégedettség kulcsfontosságú a vállalkozások eredményessége szempontjából. Az elmúlt néhány évben a Covid-19 is hatással volt a vásárlási szokásokra: egyrészt a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében több fogyasztó döntött úgy, hogy elkerüli a hagyományos vásárlást, és amit lehet, online vásárol meg, másrészt pedig általánosan megingott a bizalmuk mindenben, így a vállalkozásokban is. Ezutóbbi miatt a bizalmuk megszerzése és az elégedettségük elérése és megtartása még inkább fontossá vált. A szakdolgozatom célja egyrészt az volt, hogy bemutassam az ügyfélelégedettség mérésének, valamint a külső és a belső környezet elemzésének elméleti hátterét. Továbbá, hogy a FlexiForce Hungary Kft. példáján elvégezzem az ügyfélelégedettség mérését, illetve a külső és a belső környezeti elemzést, és mindezek alapján javaslatokat tegyek a vállalkozásnak, melyekkel növelhetik az ügyfeleik elégedettségét.56 oldalhukörnyezeti elemzésügyfél elégedettségFlexiForce Hungary Kft.A FlexiForce Hungary Kft. környezeti mérése és az ügyfél elégedettség méréseEnvironmental measurement of FlexiForce Hungary Ltd. and measurement of customer satisfactionDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.