Soós, MihályMolnár, Dóra2019-10-282019-10-282019-10-25http://hdl.handle.net/2437/275203A dolgozatomban a médiahasználati szokásokat szeretném bemutatni X, Y, Z generációkra bontva magyarországi viszonylatban. Rá szeretnék mutatni arra az esetleges problémákra, illetve előnyökre, amit ez rohamosan fejlődő világ hozott létre a médiahasználatban. Meg szeretném vizsgálni, hogy az X generáció, akik nem ebbe a modern világba születtek, hogy tudták felvenni a lépést a túlzottan fejlődő technológiával, illetve, hogy az Y és Z generáció, amibe jómagam is tartozok, hogyan fordítja ezt az információs és digitális tudást előnnyé. A kutatásomban választ szeretnék kapni arra is, hogy a megnevezett generációk milyen tartalmak iránt érdeklődnek, milyen közösségi oldalakat használnak, milyen rendszerességgel használják azokat és milyen mértékben vált életük részévé.68hugenerációkgenerációs marketingújmédia eszközökGenerációs médiahasználat és újmédia eszközökUse of media across different generations and the new mediaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány