Dienesné Kovács, ErzsébetNagy-Belvárdi, Ágnes2016-04-132016-04-132016-04-12http://hdl.handle.net/2437/224552Diplomamunkám témája a lean filozófia bevezetése és folyamatos alkalmazásának eredményei az E.ON Ügyfélszolgálati Kft-nél, ezen belül abban a munkacsoportban, melynek én is tagja vagyok. A lean mint módszertan már nem csak a termelővállalatok sajátja, egyre több szolgáltatóvállalat is alkalmazza. A téma magyar és külföldi szakirodalmát feldolgozva, illetve a vállalatnál elvégzett kutatásaim eredményeit felhasználva vizsgálom, hogyan hatott ez a kultúra váltás a munkavállalók mindennapjaira. Dolgozatom zárásaként a következtetéseimet felhasználva határozom meg a lehetséges fejlődés irányát, valamint a javaslatok gyakorlati alkalmazását.66huNevezd meg! - Ne add el! 2.5 Magyarországleanszolgáltatóvállalati kultúraLean az E.ON Ügyfélszolgálati Kft-nélLean at E.ON Customer Service Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment