Kontor, EnikőBakti, Tamás2012-11-262012-11-262012-11-232012-11-26http://hdl.handle.net/2437/153314Dolgozatomban először kísérletet teszek a memetika, mint tudományág pozicionálására és marketing szempontból releváns, más tudományágakkal való kapcsolatának leírására. A mém egy apró gondolati elem, amely gondolatok generálásáért felelős, elég kicsi ahhoz, hogy nagyobb mutálódás nélkül terjedjen, és elég nagy ahhoz, hogy értelemmel bírjon. Mémekből felépülő tudás teszi lehetővé, hogy a szabályokat, a személyes interakciókat, a közlekedést, a kommunikációt értelmezzük magunk számára. A kommunikációs szakembereknek a személyes történetbe kell beilleszteniük a személyes márkájukat: ez a márkakommunikáció célja. Az, hogy a marketingstratégia-alkotása memetikai szemlélettel történik, segít újra megismerni saját márkánkat. Ezáltal a stratégiaalkotás folyamatát újragondolva onnan folytathatjuk márkánk építését, ahol jelenleg épp tartunk, de immár a “bábeli nyelvzavar” alól feloldozva a célcsoportot saját nyelvén szólíthatjuk meg.47humarketingmemetikamárkaépítésMemetika és márkaépítésDEENK Témalista::Közgazdaságtudományno_restriction