Bakosné Kiss, Virág ÁgnesHangácsi, Dóra Gréta2022-04-212022-04-212022-04-21http://hdl.handle.net/2437/331075Szakdolgozatomban a férfi kézilabdát vizsgáltam meg sportmarketing szempontból. Célom volt, hogy meghatározzam a szekunder források segítségével a marketing különböző területeit és annak kulcsfogalmait. Majd az online-, illetve a sportmarketinget kivetítettem a kézilabda sportágra. Ezt követően primer kutatást végeztem, aminél a netnográfiát alkalmaztam. Ennek a keretén belül vizsgalatot végeztem egy általam választott közösségi média oldalon - ami az Instagram volt - 2021. december és 2022. február időszakra vonatkozóan. Öt nemzet férfi kézilabda válogatottjának hivatalos platformját kísértem figyelemmel ezen három hónap folyamán, hogy összehasonlítsam miben térnek el egymástól. Megfigyelésem középpontjában leginkább a tartalommarketing és az emocionális marketing állt. Végül a kutatásomból levontam a következtetéseket és néhány javaslatot tettem azt illetően, hogy hogyan javíthatnak marketingstratégiájukon, akik ezt a sportágat menedzselik.49 oldalhusportmarketingférfi kézilabda válogatottakonline tartalomgyártásA férfi kézilabda sportmarketing oldalaThe side of sports marketing of men's handballDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány