Mező, KatalinMarosvölgyi, Ágnes Anna2019-03-262019-03-262019http://hdl.handle.net/2437/264659Általános problémaként jelenik meg az iskolákban a tanulási vagy magatartási problémával küzdő gyerekek számának emelkedése. A tanárok megpróbálnak helytállni, de nincsen általános segítség számukra. Pedagógusonként változó, hogy hogyan élik ezt meg, hogyan találnak és igényelnek megoldást erre a problémára. A tanároknak segítségre van szükségük ahhoz, hogy érdemben tudjanak foglalkozni az osztályokban, megnövekedett arányban jelenlévő egyéni bánásmódot igénylő gyerekek tanításában. Kísérletet tettünk arra, hogy összegyűjtsük a vizsgálatban résztvevő tanárok probléma-leltárát és megoldási javaslataikat. Megpróbáltuk végiggondolni a tanárok segítségével azt, hogy mi segíthetné a gyerekeket-szülőt-tanárt abban, hogy az osztálytermi munka és a fejlesztésre szoruló gyerekek mindennapjai és jövője zökkenőmentesebb legyen. A téma elemzésének hasznossága az, hogy rávilágít arra, hogy mind a szülőnek, mind a gyereknek, mind a pedagógusnak segítségre és információkra van szüksége a siker érdekében.48hukülönleges figyelmet igénylő gyerekekfejlesztéspedagógusokSegíts, hogy tanulhassak, segíts, hogy taníthassakSe hal, se háló?Help to learn, help to teachDEENK Témalista::Neveléstudomány