Szabóné Pataky, EszterSági, Johanna2015-10-292015-10-292015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217423Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a személyes marketing elemei mennyiben hasonlíthatóak össze a tradicionális marketing modelljeivel, szemléletével, és terminológiájával. Felvázolom a hasonlóságokat és a különbségeket, és választ keresek arra, hogy az önmarketing kezelhető-e külön tudományként. Egyúttal segítséget is szeretnék adni ahhoz, hogy a régóta bevált marketingelemeket hogyan állíthatjuk az önmarketing szolgálatába, hogyan használhatjuk új módon, a munkában sikeressé váláshoz. Emellett pedig az a célom, hogy bizonyítsam, hogy az önmarketing gyakorlása mindenki számára létfontosságú. Végigmegyek a sikeres önmárka-építés lépésein, és példákat mutatok be, olyan ismert embereket, akik az erős személyes marketingstratégiájuk segítségével értek el sikereket.54huCC0 1.0 Universalmarketingönmarketingself-marketingAz önmarketing jelentősége, és összehasonlítása a hagyományos marketinggelThe importance of self-marketing, and its comparison to traditional marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing