Szakály, ZoltánVilmányi, Márta2018-05-162018-05-162018-05-11http://hdl.handle.net/2437/252250Dolgozatomban a gyakorlati helyen szerzett tapasztalatokat kötöttem össze a marketinggel. Gyakorlatom során számos feladatot ismerhettem meg, többek közt a számla kiállítását, a leltározást, az áru csomagolását és annak címkézését, a rendelések feldolgozását is kezelhettem és szerencsém volt a CMR-formanyomtatvány kitöltését is alaposan megismerni. A legfontosabb a sikeres vállalkozás eléréséhez a marketing, a promóció, ennek számos formáját ismerjük, de jelen esetben, mivel a cég élelmiszeriparban utazik így az egyik kulcsa ennek a kóstoltatás. A cég szeretné megtartani a leendő vevőket és ezekkel a reklámozásokkal pedig a potenciális vevőket megnyerni.27humarketingvállalkozásA Hajdú Rekord-Íz Kft. működésének bemutatásaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing