Bálintné Lipták, CsillaEgri, Zsuzsanna2017-01-092017-01-092016-12-19http://hdl.handle.net/2437/233777Dolgozatom célja, hogy feltérképezzem, milyen jelentőséggel bír a tanulási stílusok alkalmazása az osztályteremben. Elemezem, milyen különböző megközelítések léteznek tanulási stílus modellek tekintetében. Ezután bemutatom a Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma és Általános Iskolájában készített esettanulmányomat, melyet az összefüggő féléves gyakorlatom során végeztem a 10/a haladó angol csoportjában. Munkám során arra kerestem megerősítést, hogy a tanulási stílusok figyelembe vételével hatékonyabban tudjuk differenciálni a tanításunkat azzal, hogy minél változatosabb módszereket használunk, figyelembe véve az egyén tanulási stílusát. Az idő rövidsége miatt nem találtam egyértelmű bizonyítékot, azonban az eredmények azt mutatják, hogy érdemes figyelembe venni a tanulási stílusokat a jövőben, s folytatni a kísérletezést.27hutanulástanulási stílusstratégianyelvoktatásdifferenciálásTanulási stílusok jelentősége az osztályterembenThe Significance of Learning Styles in the ClassroomDEENK Témalista::Neveléstudomány