Varga, LeventeSerbánné Sőrés, Tímea2009-08-052009-08-0520092009-08-05http://hdl.handle.net/2437/88598Dolgozatomban szeretném körülírni, és amennyire lehetséges, meghatározni a magyar bor, illetve a borágazat versenyképességét, hiszen az EU-ba lépésünk alapvetően új helyzetet teremtett. Továbbá a dolgozatom kiterjed a borágazat hazai marketingtevékenységre, illetve borfogyasztási szokások alakulására a bekövetkezett változások tükrében. Az 1990-es évek közepe óta a magyar területfejlesztési politika legfőbb befolyásolója az Európai Unióhoz való csatlakozási folyamat volt. A területfejlesztés az Európai Uniónak is az egyik legfontosabb közös politikája, s csatlakozott országként a vonatkozó szabályozást hazánknak is fokozatosan át kellett vennie. A hazai támogatási rendszerben érvényesülő elvek gyakorlat vizsgálatakor figyelembe kell venni az Európai Unió cél- és eszközrendszerét is.52huborászatborpiacagrármarketingAz agrármarketing lehetőségei egy borászati vállalkozás példáján bemutatvaAgricultural marketing tools within a wine manufacturing enterpriseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány