Fodor, SzilviaVarga, Gerda2020-05-142020-05-142020-04-27http://hdl.handle.net/2437/287196Kutatásomban a középfokú zeneművészeti területen versenyző tanulók flow-élményének, önbecsülésének és perfekcionizmusának (adaptív, maladaptív) korrelációit vizsgáltam. Arra a kérdésre is kerestem a választ, hogy a zenei tehetségterületen eredményesen (az eredményességet az országos döntőbe való bejutás jelzi) illetve nem eredményesen teljesítő tanulók között a flow-élményben, önbecsülésben, perfekcionizmusban van-e különbség. Kutatásomban fontos szerepet szántam két versengési attitűdnek (hiperversengés, önfejlesztő), vizsgálom korrelációjukat és nembeli eltéréseiket.65huversengésflowperfekcionizmusönbecsülésserdülőkortehetségzeneA zeneművészeti tehetségterületen sikeresen versenyző tanulók vizsgálata (versengés, perfekcionizmus, önbecsülés, flow)DEENK Témalista::Pszichológia