Nábrádi, Zsófia IldikóMika, Éva2020-05-082020-05-082020-05http://hdl.handle.net/2437/286382A szakdolgozatom témája az online marketing volt. Magába foglalja a szakirodalmi áttekintést, valamint a Zott Hungária Kft. statisztikai elemzését is. Primer kutatásomban a kisgyermekes nők joghurtfogyasztási szokásaikat mértem fel. Kutatásom célja az volt, hogy átfogó képet kapjak arról, hogy milyen a családon belüli joghurt fogyasztás mértéke és a gyermekek mennyire táplálkoznak egészségesen. Valamint felmértem azt is, hogy van-e igény zöldséges ízesítésű joghurt bevezetésére. Kutatásom eredménye segít abban, hogy megfogalmazhassam javaslataimat a cégnek az új ízvilág bevezetésével kapcsolatban.45hujoghurtfogyasztáspreferenciákzöldségJoghurtfogyasztási preferenciák vizsgálata gyermekes anyák körébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing