Gál, TímeaDomoki, Patrícia2014-10-302014-10-302014-10-30http://hdl.handle.net/2437/199408Összességében megállapítható, hogy a két generáció között valóban érzékelhető a szakadék, míg a szüleink racionálisan és tudatosan vásároltak, addig az Y és a Z generációra már az érzelmeken alapuló döntéshozatal a jellemző. Ennek több oka lehet: • ők leginkább a médiát részesítik előnyben a különböző tömegkommunikációs eszközök közül, • ezeken az eszközökön tájékozódnak, informálódnak, • a szociális életüket a közösségi oldalakon élik, ezért hatással van rájuk a blogban látható személyek döntéshozatala, fogyasztói magatartása, • a szülők leginkább a munkahelyükön töltik el idejük nagy részét, ez egyfajta változást idéz elő, hiszen nincs annyi idejük a gyerekeikre, így ők jobban adnak a reklámokban hallott/ látott hirdetésekre, • az információs technológia világában élve teljesen más életfelfogással rendelkeznek.57huGenerácioLuxusAz y és a z generáció a luxus bűvöletébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány