Pierog, AnitaNagy , Csilla2022-10-242022-10-242022-10-21https://hdl.handle.net/2437/338098Dolgozatom célja az volt, hogy Debrecen városában több, mint 15 éve működő Vállalat munkatársainak elégedettségét megvizsgáljam. Továbbá az elemzést követően olyan dolgokra világítsak rá, melyekkel a Vállalat jövőbeli HRM politikáját támogatni tudjam, stratégiájuk megalkotását segítsem, hogy egyik legnagyobb kincsére, tőkéjére odafigyeljünk, mely nem más, mint a humán erőforrás, melyet óvni és ápolni kell. Dolgozatomban a szakirodalmi áttekintés fejezetben számos nemzetközi és hazai forrás alapján kerestem arra a választ, hogy mi is az a dolgozói elégedettség, miért fontos ez, melyek lehetnek azok a tényezők melyek hatással vannak rá és milyen következményei vannak, ha a munkavállaló elégedett vagy éppen elégedetlen. Ezt követően ismertettem azokat a lehetőségeket, eljárásokat, melyek alkalmazása elterjedtek a kutatások során és kitértem azokra, melyeket magam is alkalmaztam. Maga a kutatás elemzése, értékelése tette ki a dolgozat jelentős részét. Különböző összefüggéseket, rejtett területeket, hiányosságokat igyekeztem feltárni ebben a szakaszban, hogy a következtetések és javaslatok fejezetben a Vállalat számára minél hasznosabb, a jövőbeli HRM politikába lehető legjobban átültethető információkat, eredményeket osszak meg.68huDolgozói elégedettségTeljesítményJob Satisfaction SurveyJSSDolgozói elégedettség vizsgálata Debrecen városában működő vállalatnálMeasuring job satisfaction at a company operating in the city of DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment