Vida, ViktóriaVégh, Felicián2011-11-042011-11-0420112011-11-04http://hdl.handle.net/2437/117327A marketing, a gazdasági élet elengedhetetlen eleme lett. Míg a nagy vállalatok élete marketing nélkül elképzelhetetlen, addig a kis- és középvállalkozások hozzáállása a marketinghez nem egységes. Vannak vállalkozások melyek még nincsenek tudatában a marketing jelentőségének a vállalat előrehaladásában. Viszont azok a vállalkozások melyek felismerték a marketing fontosságát, nem mindig tudják alkalmazni szakszerűen a vállalkozás tevékenységében. Így van ez a kis- és középvállalkozásokkal, melyek nagy része rendelkezik megfelelő marketing ismeretekkel, de ezeket úgy szeretnék alkalmazni, mint a nagyvállalatok. Tehát nem veszik figyelembe a kis- és középvállalkozásokra jellemző vonásokat.55huKisvállalatMarketingKisvállalati marketingSmallenterprise MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing