Mészáros, PéterDemjén, Fanni2021-04-252021-04-252021-04http://hdl.handle.net/2437/307298A Web 2.0 megteremtette a megfelelő környezetet a közösségi oldalak kialakulásához, ezek pedig az emberek számára nyújtanak teret szociális életük kibővítéséhez. A közösségi média vírusként terjedt és gyökeresen megváltoztatta és befolyásolja jelenleg is társadalmunk életét. Az emberek létrehozzák saját maguk idealizált reprezentációját az online térben, ezáltal megváltozik az identitáshoz fűződő viszonyuk, ez pedig rengeteg kérdést vet fel már önmagában is, kezdve a magánélettel, a megtévesztésen át az identitáslopásig. Dolgozatomban ezeket a kérdéseket jártam körbe és egészítettem ki survey kutatásommal. Kérdőíves módszerrel vizsgáltam négy csoport (általános iskolások, középiskolások, egyetemisták és 30 év feletti aktív felnőttek) közösségimédia-használatát, és azt, hogy miként reprezentálják önmagukat a közösségi platformokon.42huOnline identitásKözösségi médiaKérdőíves kutatásAz identitás reprezentálása a közösségi médiábanDEENK Témalista::Társadalomtudományok